انواع استند فروشگاه

استند فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

مقدمه

برای نگهداری مواد غذایی از نظر بهداشتی از زمان های بسیار دور دغدغه ی فروشندگان شیوه ی نگهداری و عرضه ی این مواد در فروشگاه ها بوده است. بسته به نوع عرضه ی محصولات عمده و یا بسته بندی بودن این مواد نوعی از استندهای مخصوص فروشگاه انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این استند ها علاوه بر نظمی که در چیدن مواد به وجود می آورند باعث می شود محصولات برندهای مختلف و یا محصولاتی که به صورت عمده به فروش می رسند به خریداران معرفی شوند. این استندها باعث جلب توجه مشتریان می شود و وسیله ی مناسبی برای تبلیغ یک کالای خاص به حساب می آید. در مغازه های عرضه ی انواع آجیل و خشکبار استفاده از انواع استندها ضروری است و علاوه بر طبقه بندی آجیل ها به صورت منظم و بهداشتی باعث نظم بخشی به فروشگاه می شود.

دلایل استفاده از استند در فروشگاه ها

در سال های اخیر بسیاری از فروشگاه های بزرگ و کوچک اقدام به تهیه ی انواع استند فروشگاهی کرده اند. فروشگاه ها به دلیل عرضه ی انواع مواد غذایی و بهداشتی نیاز به استفاده از استند دارند. این استندها علاوه بر جدا کردن یک برند از دیگر محصولات مشابه باعث به وجود آوردن بخش های مختلف در عرضه ی محصولات متفاوت می شود و مشتریان در هنگام مراجعه به فروشگاهی که محصولات متفاوتی دارد دچار سردرگمی نمی شوند. استندها قابل جابه جایی هستند و می توان دکور فروشگاه را بر اساس مراجعه و نیاز مشتری با تغییر مکان استندها به شکل دلخواه طراحی کرد. برای انبارگردانی و بررسی انواع مواد موجود در فروشگاه و تهیه ی مواد جدید نیز استندها باعث آسان شدن سفارش های جدید می شوند. به دلیل افزایش فروشی که استفاده از این استندها به وجود آورده است استقبال صاحبان مشاغل هر روزه از این محصول بیشتر می شود.

دلایل استفاده از استند در فروشگاه ها

 استندهای در ابعاد مختلف و با توجه به قرار دادن هر محصول و اندازه ی آن تهیه می شود. استند سیگار به دلیل کوچک بودن بسته های سیگار از کوچک ترین مدل های استند است که با استفاده از آن می توان این بسته ها را بر اساس مارک و میزان خرید طبقه بندی کرد.

 بهترین استند فروشگاهی

برای راه اندازی یک فروشگاه با عرضه ی مواد بهداشتی، خوراکی، صنعتی و غیره در گام اول باید برای خرید بهترین استند فروشگاهی اقدام کرد. استندهای فروشگاهی با توجه به نوع محصول طراحی و ساخته می شوند. برای فروشگاه های بزرگ عرضه ی آجیل این استندها به صورتی طراحی می شوند که بتوان انواع آجیل های عمده را در حجم های مختلفی در آن ریخت و برای حفظ بهداشت اغلب این استدها دارای درهای شیشه ای هستند که باعث جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و خاک به داخل آن ها و دیدن بهتر محصولات می شود. شرکت الینا با در نظر گرفتن شرایط نگهداری انواع مواد عرضه شده در فروشگاه ها استندهایی را در سایز و شکل های مختلف به مشتریان خود معرفی می کند. انواع استند ارائه شده در وب سایت الینا برای انتخاب راحت تر آن ها است و با مراجعه به سایت می توانید از مدل های مختلفی مانند، استند یک طبقه ی بزرگ سه تایی مناسب برای محصولات عمده دیدن کنید.

انواع استند فروشگاه

استفاده از استندهای فروشگاهی برخلاف سادگی و سبکی که دارند بسیار کاربردی هستند و به تعداد بالا در فروشگاه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. استندها با توجه به کارایی که دارند انواع طراحی ها بر روی آن انجام می شود. برای طبقه بندی اجناس در مغازه های خوار و بار فروشی و سوپری ها استندهای فلزی با طرح مشبک استفاده ی زیادی دارد. این استندها مانند استند پلکانی ظرفیت زیادی برای قرار گرفتن اجسام دارد. استندهای فلزی بیشتر از نوع چوبی آن مورد استفاده قرار می گیرد زیرا امکان شستشوی آن ها بیشتر است و در زمان نظافت دچار آسیب نمی شوند و احتمال شکستگی و یا خوردگی در زمان استفاده ی آن ها بیشتر خواهد بود. در مناطقی که هوای شرجی دارد امکان زنگ زدگی در استندهای فلزی باعث روی آوردن صاحبان فروشگاه به استفاده از استندهای چوبی شده است زیرا امکان فساد مواد در شرایط آب و هوایی خاص در این گونه استندها کمتر خواهد بود.

استند پلکانی

نوع دیگری از استندها پلاستیکی هستند و وزن بسیار سبکی دارند. این استندها در اثر ضربه دچار آسیب نمی شوند و سبکی این نوع از استندها باعث جا به جایی راحت تر آن ها می شود. در مناطقی که امکان بروز رطوبت و رسیدن آب به استند به صفر می رسد استفاده از استندهای مقوایی امکان پذیر است هر چند این گونه استندها مقاومت خوبی ندارند و خرید آن ها توصیه نمی شود. با توجه به حجم مواد مورد استفاده استندها حجم های مختلفی دارند. برای عرضه ی محصولات خاص می توان از استند یک طبقه کوچک سه مخزن استفاده کرد.

قیمت استند فروشگاهی

نسبت به کارایی که اغلب استندها دارند و تاثیر مستقیمی که بر روی فروش بیشتر می گذارند قیمت بالایی ندارند. استندها اغلب در مدل ها و حجم های مختلفی تولید می شوند. قیمت استندهای فروشگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد. حجم و اندازه ی این استندها با توجه به مواد غذایی قابل عرضه، مشخص می شود و کیفیت استندها نیز در قیمت آن ها تاثیر مستقیم دارد. خرید استند باید با توجه به نوع محصول و مکانی که استند در آن قرار می گیرد مشخص می شود. استندهایی که بسیار بزرگ هستند برای استفاده در فروشگاه های کوچک مناسب نیست و جای زیادی را اشغال می کنند. شرکت الینا با در نظر گرفتن شرایط خریداران انواع استندها را در اندازه و حجم مختلف تولید و عرضه می کند. برای مشاهده ی انواع استندها مانند استند چهار مخزن رومیزی به وب سایت شرکت الینا مراجعه کنید و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب برای ارتقاء کسب و کار خود انتخاب کنید. این استندها علاوه بر طراحی به روز و زیبا، دارای تنوع در اندازه و رنگ هستند. امکان خرید اینترنتی این محصولات برای مشتریان عزیز در سایت الینا فراهم شده است.

نتیجه گیری

برای فروش بیشتر در شرایطی که نظم و ظاهر فروشگاه حرف اول را در ارتقاء سطح کیفی خدمات دهی می زند، بهترین کار همراه شدن با طراحی های مدرن فروشگاهی است. انواع استند فروشگاه با توجه به کارایی و تنوعی که به محیط فروشگاه می بخشند از جمله تجهیزاتی هستند که برای راه اندازی فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید این استندها نیز باید به عوامل مختلفی که باعث استفاده ی طولانی مدت و صرفه جویی در هزینه ها می شود دقت کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *