راهنمای خرید حبوبات

راهنمای خرید حبوبات

راهنمای خرید حبوبات

حبوبات شامل عدس ، انواع مختلف لوبیا ، لپه ، نخود ، ماش و غیره است.در اینجا الینا استند ، سازنده استند آجیل و استند حبوبات نکاتی در مورد خرید حبوبات برای کمک به شما در انتخاب خوب ، ارائه داده است.هنگام خرید حبوبات نکات ارائه شده در این مقاله را مد نظر داشته باشید.

در هر کجای دنیا که باشید ، حبوبات وسیله اصلی هر آشپز خانگی است.حبوبات سرشار از فواید سلامتی بسیاری هستند.آنها غنی از فیبر و ویتامین های گروه B هستند ، به کاهش کلسترول و سطح قند خون کمک می کنند.آنها همچنین به عنوان منبع پروتئین عمل می کنند و جایگزین بسیار خوبی برای گوشت می شوند.نیازی به گفتن نیست – همچنین ارزان هستند!همه اینها برای گفتن این است که افزودن حبوبات به رژیم غذایی شما انتخاب خوبی است.

مصرف حبوبات مزایای سلامتی زیادی را به همراه دارد ، البته اگر حبوبات تازه مصرف کنید.زمان خرید به شکل ظاهری محصول نگاهی بیندازید ، حبوبات بیش از حد مانده ، ترک خورده ، خرد شده و حتی می تواند به صورت شکافته باز شود.

شما باید حبوبات تازه مصرف کنید ، اما یافتن آن می تواند کمی طاقت فرسا باشد.اگر بتوانید از کشاورز محلی خود خرید کنید یا بسته بندی را بخوانید که اطلاعاتی راجع به محل و زمان پردازش حبوبات ارائه دهد ، می توانید یک خرید خوب را تجربه کنید.پس از خرید برای ماندگاری بیشتر ، حبوبات را در مکانی خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

نحوه خرید حبوبات

برخی از حبوبات به صورت کنسروی نیز موجود هستند ، مانند کنسرو لوبیا.استفاده از کنسرو حبوبات باعث صرفه جویی در وقت می شود ، زیرا حبوبات کاملاً پخته می شود و فقط به گرم شدن مجدد نیاز دارد.با این حال ، حبوبات در فرآیند کنسرو سازی می تواند عطر و طعم خود را از دست بدهد ، بنابراین برخی ترجیح می دهند آن را خشک خریداری کنند و قبل از مصرف یک شب آنها را بخیسانند.بسته به نوع و اندازه حبوبات ، پخت آنها می تواند بین یک تا سه ساعت طول بکشد.

بیش از 20 گونه مختلف حبوبات وجود دارد که از لحاظ شکل ، بافت ، رنگ و طعم متفاوت هستند.در زیر لیستی از متداول ترین انواع حبوبات مانند نخود و عدس و ماش آورده شده است.

انواع حبوبات

  • لوبیای سیاه

لوبیای سیاه ماده اصلی بسیاری از غذاهای مکزیکی و برزیلی است.آنها دارای بافتی نرم و لطیف هستند.آنها همچنین دارای شاخص گلیسمی پایین تری نسبت به بسیاری دیگر از غذاهای پر کربوهیدرات هستند که به کاهش قند خون که بعد از خوردن یک وعده غذایی اتفاق می افتد کمک می کنند.آنها را به سالادها ، سوپ ها اضافه کنید.لوبیای سیاه همچنین جایگزین سالمی برای گوشت است.

  • نخود

آنها دارای شکل گرد و بافت محکم هستند.عطر و طعم مغذی ، آنها را برای میان وعده نیز مناسب می کند.آنها نه تنها یکی از متنوع ترین حبوبات هستند ، بلکه سرشار از فیبر و پروتئین هستند.

  • لوبیا چیتی

لوبیا چیتی شکل عجیب غریبی دارد.چیتی به زبان اسپانیایی به معنی “نقاشی شده” است.آنها دارای فیبر و پروتئین هستند.از آنها برای تهیه خورش استفاده می شود.

  • ماش

ماش یکی از پرمصرف ترین انواع حبوبات در جهان است.آنها کوچک ، گرد و سبز هستند و یک نوار سفید از آنها عبور می کند.ماش دارای عطر و طعم ملایم و دارای بافت نشاسته ای است.ماش یکی دیگر از منابع گیاهی پروتئین است که سرشار از آنتی اکسیدان و فیبر میباشد.

بهترین حبوبات را بشناسید

  • عدس

عدس دانه های ریز و نازکی به شکل دیسک است که می تواند به رنگ های سبز ، قهوه ای ، قرمز ، نارنجی یا زرد باشد.عدس سبز و قهوه ای بعد از پخت شکل خود را حفظ می کند ، در حالی که عدس قرمز ، تمایل به نارنجی و زرد شدن دارد.

حبوبات یک ماده غذایی اصلی برای بسیاری از غذاهای خانگی است – ارزان ، خوشمزه ، مقوی است و برای مدت طولانی ذخیره می شود.در اینجا برخی از محبوب ترین انواع حبوبات را به شما معرفی کردیم و شما را راهنمایی کردیم تا بهترین حبوبات را برای نیازهای خود خریداری کنید تا از مزایای آنها هرچه بیشتر بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *